بدردنمیخوره کارگزاری اصلی م بود بخاطر نرم افزار جدیدش باهاش کار نمیکنم
صدرا
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
اصلا از این کارگزاری و خدمات راضی نیستم. من و همکارانم قصد داریم کارگزاریمون رو عوض کنیم. مبین سرمایه مزخرف ترین کارگزاری هست. الان بیست روزه زنگ میزنم کارگزاری که پرتفوی من نمیشه وارد شد و نمیتونم معامله کنم. یکی جواب درست به مانداد