هیچ وقت لنگ نمیمونیم. پولی که صد تا برادر ودوست ورفیق وبانک بهت قرض نمیدن تارا یجا میده. خوشحسابم باشی اعتبارت بالاتر میره. این فوقالعاده اس. در مورد افق کوروش باید بگم که خیلی گرون فروشه و اینکه گوشت قرمز گرم که میفروشه کلا زیرش آت وآشغاله نخرید. چایی رو بسیار گرون میده.
فاطمه رضایی
2026/06/23
خوب اگر قسط بیشتر بشه بهتر
miss_rahimi
2026/06/23
اونایی که میگن بده توروخدا استفاده نکنید بزارید این برنامه ها بمونه برای ماهایی که نداریم بعضی وقت ها که یه هزاری تو جیبمون نیست تارا لطف کرده اعتبار داده دست بچمونو بگیریم دوتا خوراکی براش بخریم دست سازنده تارا گرم من یادمه تو روزای جنگ هم اعتبار داشت اعتبار رو عین خیلی از اپ های دیگه قفل نکرده بود میشد استفاده کرد ممنون از برنامه خوبتون ❤️❤️❤️❤️🙏🙏🙏🙏🙏