حضور و غیاب رایگان وانیار

حضور و غیاب رایگان وانیار

نسخهٔ ۴.۰.۷۴
نصب۲۲ هزار
دسته‌بندیابزارها
حجم۴۱ مگابایت
آخرین بروزرسانی۲۴ آبان ۱۴۰۴
حضور و غیاب رایگان وانیار

حضور و غیاب رایگان وانیار

وانیار
نسخهٔ ۴.۰.۷۴
نصب۲۲ هزار
دسته‌بندیابزارها
حجم۴۱ مگابایت
آخرین بروزرسانی۲۴ آبان ۱۴۰۴
مشاهده‌ی نتایج بررسی آنتی‌ویروس

تصاویر برنامه

معرفی برنامه

جزئیات بیشتر

ما اپلیکیشن رایگانی براتون آماده کردیم که به صورت آنلاین تردد پرسنلتون رو بررسی و ثبت می کنه .

مدیر کسب و کار کافیه این اپلیکیشن رو نصب کنه و بعد از ثبت نام با چند کلیک ساده انواع شیفت کاری، محل کار، پرسنل، سازمان و مدیران هر سازمان رو تعریف کنه.

در ضمن پرسنلی که گوشی اپل دارند نگران نباشید ، با مراجعه به اپ استور و سرچ نسخه IOS برنامه با نام Oneyar Attendance می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.

حضور پرسنل در محل کار به وسیله موقعیت مکانی، BSSID مودم و همچنین تگ NFC به انتخاب مدیر بررسی و ثبت میشه.

مدیر و پرسنل می تونن گزارش های دقیقی از کارکرد و تردد رو مشاهده کنن.

پرسنل می تونن انواع در خواست های : مرخصی، اضافه کار، ماموریت و فراموشی ثبت تردد رو ثبت کنن و این درخواست ها، بعد از تایید یا رد توسط مدیر در گزارشات تردد ثبت بشن.

ما امکانات خیلی زیادی براتون فراهم کردیم از جمله :

- ارسال پیام تکی و گروهی به پرسنل از طرف مدیر

- مشاهده کارتکس حضور و غیاب کارمندان

- امکان ثبت تردد در حالت آفلاین 

نظرات کاربران - ۹۱ رأی
۳.۳ از ۵
۵
۴
۳
۲
۱
یلدا
یلدا
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
چرا الان که نت بین الملل مجدد وصل شده برنامه بالا نمیاد؟ ما تمام ساعات ورود و خروجمون از بهمن و اسفند توی این برنامس و الان کارفرما از دادن عیدی و اضافه کار ماه های قبل خودداری میکنن و میگن باید کارکردتون باشه. لطفا مجدد برنامه رو راه اندازی بکنید.
رضایی
رضایی
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
لطفا اول برنامه رو تست کنید وقتی اپلیکیشنی که کار نمیکنه چرا باید تو بازر باشه
Matin Zolfaghary
Matin Zolfaghary
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
سلام من حدودا یک ماه از برنامه شما استفاده کردم به ب عنوان یک عضو شرکت داخلش بودن الان هر وی می خوام ورود بزنم ورود نمی زنه میگه عملیات با خطا مواجه شد همون لحظه اپل که شماره رو وارد می کنی