اکو | سامانه آنلاین بازیافت

اکو | سامانه آنلاین بازیافت

نسخهٔ ۱.۱۱.۲
نصب۲۰۰ هزار
دسته‌بندیسبک زندگی
حجم۳۸ مگابایت
آخرین بروزرسانی۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
اکو | سامانه آنلاین بازیافت

اکو | سامانه آنلاین بازیافت

توسعه ایمن پایدار فناوری توس
نسخهٔ ۱.۱۱.۲
نصب۲۰۰ هزار
دسته‌بندیسبک زندگی
حجم۳۸ مگابایت
آخرین بروزرسانی۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
مشاهده‌ی نتایج بررسی آنتی‌ویروس

تصاویر برنامه

معرفی برنامه

جزئیات بیشتر

اکو، اپلیکیشن خرید و جمع‌آوری پسماندهای بازیافتی در محلِ شما

اکو، یه اپلیکیشن ساده و کاربردی برای تحویل پسماندهای خشکِ خونه یا مغازتونه! دیگه لازم نیست کیسه‌های بزرگ پسماند رو به دوش بکشین و با کلی دردسر تا ایستگاه‌های بازیافت ببرین!

شما می‌تونین بعد از جدا کردن (تفکیک) پسماندهای خشک مثل کاغذ، کارتن، انواع بطری، پلاستیک و نایلون، قوطی‌های فلزی، نان خشک، شیشه و... داخل اپلیکیشن درخواست جمع‌آوری بدین؛ سفیران اکو در بازۀ زمانی که مشخص کردین در محلِ خونه یا مغازۀ شما حاضر می‌شن؛ پسماندهای خشک و بازیافتیِ شما وزن‌کشی می‌شه و پاداشِ کمکِ شما به محیط زیست به اعتبار کیفِ پولِ‌تون در اپلیکیشن واریز می‌شه.

شما می‌تونین اعتبار کیفِ پول‌ رو با شمارۀ شبا به حساب بانکی‌تون منتقل کنین، شارژ بخرین یا قبض‌های مختلف خونه و مغازه رو پرداخت کنین.


اکو در حال حاضر در شهرهای مشهد ، اراک ، نیشابور ، کاشمر،  طرقبه و شاندیز  فعاله.

اکو، راهکارهای هوشمند مدیریت و جمع‌آوریِ پسماند و بزرگ‌ترین بازیگرِ صنعتِ بازیافت آنلاین با بیش از ۲۰۰,۰۰۰ کاربر فعال در 6 شهر ایرانه!
این‌جا تلاش‌مون اینه کیفیت خدمات در صنعت پسماند رو با یه محصول کاربرمحور و جذاب، چند پله ارتقاء بدیم و برای یه هدف بزرگ‌تر دور هم جمع بشیم؛ نجاتِ کرۀ زمین!

نظرات کاربران - ۱،۸۱۴ رأی
۳.۶ از ۵
۵
۴
۳
۲
۱
amir
amir
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
راننده های بی ادب و بی حوصله ای داره انصافم ندارن واقعا طرح خوبی بود ولی اجرای ضعیفی داره پیشنهاد نمیکنم به هیچ وجه
کاربر بی‌نام
کاربر بی‌نام
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
سلام دوستان اصلا نصب نکنید من در اسفند1404 بازیافتی ها رو تحویل دادم و راننده به من یک فاکتور داد که بعدا پول واریز میشه الان چند ماه گذشته و با پشتیبانی هم تماس گرفتم اصلا جواب درستی نمیدن ظاهرا کلاهبرداری هست و این قضیه برای چند نفر دیگه هم اتفاق افتاده پولتون رو نمیدن پاسخگو هم نیستند
حانیه
حانیه
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
من یک کیسه پر از کاغذ و کارتن دادم که روش دوتا دونه بطری شوینده هم بود بعد پسماند رو مخلوط ثبت کردن! بهش میگم میگفتی از روش برمی داشتم اون دوتارو میگه دفعه بعد!!! واقعا متاسفم