عقب افتاده ، بی گرافیک ، مکانیک بد بازی، نبود آموزش آغازین، سینک/همزمان نبودن صدا با کنش/تصویر، به شدت PayToWin، نبود نوآوری و تازگی نسبت به بازی های دیگر، نبود انگیزه و هدف مرکزی برای جذب و گیرا کردن Gamer، طراحی منوی بی ربط، تکراری بودن چهره ی کاراکترها، جذابیت ظاهری نیروی بد (دشمنان) نسبت به نیروی خوب (سربازان)! کند بودن و ثابت/ایستا بودن و عدم انعطاف پذیری Gameplay، طراحی بسیار بد Level (زمین بازی) (نیم سه بعدی نیم دوبعدی!)، و …