برنامه خیلی سطح بالا نیست، واملا مقدماتی است، حتی بار علمی خاصی هم نداره، برای بچه های 8 ساله که عشق الکترونیکن خوبه، نه طراحی بصری خاصی داره، نه محتوای خاص و دندانگیری، برای خیلی مبتدی ها خوبه … با عرض پوزش از سازنده برای تلاششون، ولی الان من با هوش مصنوعی یه برنامه مثل اینو، تو یه ساعت با پایتون مینویسم … کارت خوبه ها، هدفتم عالیه، در آینده خیلی بهتر هم میشه ولی دیگه بابت این حد از نرم افزار پولی کار کردن یه طوری هستش …